Rabu, 9 September 2009

Hardcore!


1 rumah ada 4 bike?hahaha ane baru jiwa bikers..family yg sehati sejiwa sal moto..kekeke,last time ada jua ku jumpa lgi hardcore 1 urg tpi bike nya ada 5 smua la ia punya sorang kekeke..tpi camera ku tinggal msa tu..so inda dapat ku gambar..nanti ada ku postkan lgi lau ku jumpa lgi urg atu..hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan