bukan harley ne..tpi hardley..hehehe..virago535
sbalah atu kawasaki voyager inda tau sapa punya pun ampai2 d waksop
ada2 sja ne masalah bike nya ne..baru jua kuar waksop dri telisai..masuk tia lgi d sini..kekeke rasa jua ia kan tdor d waksop
so inda tah pulang jadi riding..kinsil plan..hehehe btw bike ane c tiong punya 100k ia membali ne ..hehehe







harley deluxe
vulcan900classic
honda vtx
suzuki boulevard
honda vtx
suzuki intruder
vstar1100classic